• Akademia Smoczych Wrót

Brak towaru
48.95
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 24h
Dostępność Brak towaru
Masz pytanie o przedmiot ?

Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.

Akademia Smoczych Wrót ma niski próg wejścia, ale liczba dostępnych kombinacji i dróg do zwycięstwa jest ogromna. Dzięki eleganckim zasadom nadaje się do gry w towarzystwie mniej zaawansowanych graczy, ale świetnie sprawdzi się również wśród prawdziwych planszówkowych wyjadaczy. Jest to jedna z tych pozycji, które po rozegraniu partii wciąż siedzą nam w głowach i zmuszają do obmyślania taktyk na kolejne rozgrywki.

Zapraszamy zatem do Akademii Smoczych Wrót i mamy nadzieję, że zgłębianie tajników tej niesamowitej gry dostarczy Wam, drodzy gracze, wielu niezapomnianych wrażeń.

Informacje podstawowe:

Ilość graczy: 2-4

Czas gry: 60-90min

Przedział wiekowy: 12lat+

Wydanie: PL

Zawartość pudełka: 

  • plansza główna
  • 4 plansze graczy
  • 12 żetonów Poziomów
  • 12 żetonów Mistrzostwa
  • 30 żetonów Profesji (Magów, Łotrów i Wojowników)
  • 44 żetony Adeptów (po 3 w każdym z kolorów graczy i 32 neutralne)
  • 30 żetonów Profesorów (po 3 w każdym z kolorów graczy i 18 neutralnych)
  • 36 płytek Budynków
  • 16 żetonów Chochlików
  • 36 żetonów monet (o wartościach 1 i 5)
  • 50 kart Zaklęć
  • 4 karty pomocy gracza, zawierające przebieg tury, zasoby startowe oraz końcowe podliczenie punktów
  • 16 drewnianych sześcianów (w 4 kolorach graczy)
  • 16 drewnianych dysków (w 4 kolorach graczy)
  • 21 kości (po 3 w każdym kolorze gracza, 8 kości neutralnych, 1 kość akcji wspólnych)
  • 2 drewniane kolumny (znacznik tury i znacznik Pierwszego Gracza)
  • instrukcja
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie