• ETER - Wypożyczalnia

WYPOŻYCZALNIA STACJONARNA GIER PLANSZOWYCH - nie dokonuj zamówienia tego produktu

5.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Dostępność Mało

Nie wiesz co kupić? Zadzwoń - 534328604

Masz pytanie o przedmiot ?

Prosimy nie dokonywać zamówień na grę, jest przeznaczona do wypożyczenia. W przypadku błędnego zamówienia, zostanie ono anulowane. 

DOSTĘPNA

KAUCJA: 50zł

WYPOŻYCZENIE: 5zł/3dni - każdy kolejny dzień +1zł

REGULAMIN WYPOŻYCZALNI

 

W starożytnych czasach, w ramach wielkiego turnieju do walki stawali magowie władający każdym z czterech podstawowych żywiołów. Zwycięzca ustanawiał dominację na kolejny rok, zaś w wyniku starć żywiołów powstawał ETER niezbędny do istnienia Świata Nadksiężycowego - miejsca narodzin i regeneracji magów.

Pole walki, niczym materia, jest płynne i zmienne, tylko magowie o najwyższych zdolnościach są w stanie je określić i wygrać starcie. Celem gry jest wygranie pojedynku magów, którzy posyłają sługi do walki.

ETER:

  • Taktyczna, dwuosobowa gra pojedynkowa
  • 4 tryby walki, w tym tryb turniejowy
  • Gra logiczna z dodaną szczyptą magii

Gracze w oparciu o symetryczne zestawy kart walki toczą pojedynek tworząc pole gry w trakcie rozgrywki. W zależności od trybu walki, poza samymi kartami mają do dyspozycji zdolność wybranego maga, bądź mogą korzystać z mocy czterech żywiołów.

W grze dostępne są aż 4 tryby walki magów!

Szkoleniowy - czyste starcie umysłów! Szybko i precyzyjnie. Niech siła umysłu, spryt i koncentracja zdecydują. Tryb ten opisuje podstawową mechanikę gry.

Starcie magów - wyszkoleni? Czas skorzystać z Waszych mocy!

Walka żywiołów - moc jednego żywiołu to za mało? Zyskajcie dostęp do mocy wszystkich czterech żywiołów! Ale ma to swój koszt i konsekwencje – rozrasta się arena gry oraz dochodzą nowe zasady.

Turniejowy - w 5 rundach udowodnij swoją dominację! Samo współzawodnictwo to za mało? Turniej umożliwia grę w grze – graj na arenie, wygrywaj w Świecie Nadksiężycowym!

Informacje podstawowe: 

Ilość graczy: 2

Czas gry: 10-30min 

Przedział wiekowy: 7lat+ 

Wydanie: PL 

 

Zawartość pudełka: 

  • 10 kart walki i 5 znaczników gracza czerwonego

  • 10 kart walki i 5 znaczników gracza niebieskiego

  • 4 karty władców żywiołów

  • 12 kart mocy żywiołów

  • 6 dwustronnych kart eksplozji mocy

  • 1 dwustronna plansza pola walki

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie