• Neuroshima HEX 3.0: Missisipi

29.99
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Dostępność Mało

Nie wiesz co kupić? Zadzwoń - 534328604

Masz pytanie o przedmiot ?

Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny. Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak wytrzymałości i pancerzy oraz słaba mobilność.

To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0)

Informacje podstawowe:

Ilość graczy: 2-4

Czas gry: 45min- 90min

Przedział wiekowy: 10lat+

Wydanie: PL/ENG

Zawartość pudełka:  

  • 35 żetonów armii,
  • znaczniki ran, frakcji, sieci
  • 1 woreczek strunowy
  • 1 instrukcja
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie