• Neuroshima: Last Aurora Przebudzenie Molocha

Dodatkowe zasady i nowe karty wprowadzające jeszcze więcej chłodu!

89.99
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Dostępność Mało

Nie wiesz co kupić? Zadzwoń - 534328604

Masz pytanie o przedmiot ?

Dodatek Neuroshima: Last Aurora - Przebudzenie Molocha wprowadza nowe karty i zasady, w tym:

  • nowy rodzaj ocalałych - androidy
  • nowych wrogów - działka automatyczne
  • nowy zasób - baterie jądrowe aktywujące unikatowe zdolności nowych kart Konwoju
  • mechanikę alarmu, która monitoruje, na ile działania działania graczy zwróciły uwagę zwiadowców Molocha

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima: Last Aurora.

Informacje podstawowe:

Ilość graczy: 2-4

Czas gry: 60-90min

Przedział wiekowy: 13lat+

Wydanie: PL

 

Zawartość pudełka:  

  • 1 plansza Trasy

  • 20 kart Eksploracji (63,5x88mm)

  • 2 karty Przedmiotu (63,5x88mm)

  • 6 kart Wroga (63,5x88mm)

  • 6 kart Łupu (63,5x88mm)

  • 3 karty Skanu Alarmującego (63,5x88mm)

  • 5 żetonów Automatycznych Wieżyczek

  • 10 żetonów Baterii Jądrowych

  • 4 żetony Alarmu

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie